Dávkovanie Express Diet

5-dňová diéta Express Diet ako úplná náhrada stravy na regulovanie telesnej hmotnosti

Účinné a zdravé chudnutie bez jojo efektu

4 porcie ketogénnej diéty Express Diet na deň Vám zabezpečia úplnú náhradu normálnej stravy.

Ovsená kaša na ráno, 2 x slané jedlo na obed a na večeru a sladký koktejl alebo smoothie môžete zaradiť do jedálnička kedykoľvek v priebehu dňa, čo Vám umožňuje chudnúť bez hladovania.
Express Diet môžete užívať aj dlhšie ako 5 dní, podľa potreby úbytku kilogramov. Odporúčame však držať ju kontinuálne bez prestávok, aby nedošlo k prerušeniu ketózy.

ED-banner-03-SK

Pokrytie všetkých telu potrebných živín na deň.

Okrem 5-dňovej ketogénnej diéty Express Diet v priebehu dňa už nič iné nekonzumujete. 4 porcie Express Diet vám zabezpečia prísun všetkých potrebných živín na celý deň. Energetická hodnota nepresiahne 850 kcal/deň.

Denná dávka 5-dňovej ketogénnej diéty Express Diet zahŕňa 93g bielkovín, 60g sacharidov a všetky základné živiny ako sú vitamíny, minerály a stopové prvky v rovnakom pomere ako pri normálnej strave s energetickým obsahom 2000 kcal, čím dosiahnete zdravé a účinné chudnutie.

bez loga

Aj keď nepociťujete hlad, nevynechávajte jedlá Express Diet, pretože bielkoviny v nich obsiahnuté sú dôležité pre správne fungovanie diéty. Dôležité je aj striedanie sladkých a slaných jedál počas dňa, aby nedošlo k deficitu sodíka.

Pitný režim

Dodržujte pitný režim 2-3 litre čistej vody, minerálnej vody, vody so šťavou z citróna alebo inej nekalorickej tekutiny denne, aby sa dobre odplavovali odpadové látky a nedošlo k prekysleniu organizmu. Do nápojov môžete pridať nekalorické sladidlo, odporúčame zdravé varianty ako je stévia alebo xylitol. Káva a čaj sú povolené nápoje, ale do pitného režimu sa nezapočítavajú. Alkoholické nápoje sa nesmú konzumovať počas proteínovej diéty. Je všeobecne známe, že alkoholické nápoje v akejkoľvek forme (pivo, víno, alkohol) obsahujú vysoký podiel sacharidov.

Expresné užívanie diétneho programu Express Diet nesmie trvať dlhšie ako 3 týždne bez lekárskeho dozoru. Môžete však pokračovať pohodlným dávkovaním, čím navyše účinne zabránite jojo efektu. Viac o pohodlnom dávkovaní dávkovaní

JOJO

Chudnutie bez jojo efektu

Aby sme zabránili neželanému JOJO efektu, dôležitý je postupný prechod na normálnu stravu.

Odporúčané potraviny pri prechode na normálnu stravu

  • Zelenina – listová zelenina, paradajky, brokolica, artičoky, kaleráb, pór, kapusta, šampiňóny, uhorka, cuketa, baklažán, patizón, tekvica, zeler, reďkvička, repa, špargľa, špenát, čínska kapusta, naklíčená sója, žerucha, čakanka, fenykel, zelená fazuľka.
  • Mäso – chudé kuracie mäso, hovädzie, morčacie, teľacie, chudé ryby (pstruh, úhor, platýz, zubáč, žralok, treska, plody mora), králik, diétna šunka.
    Tofu, vajcia, mliečne výrobky (čerstvé syry, kyslé mlieko, jogurt, tvaroh bez pridaných sacharidov).

Je potrebné dodržiavať povolené druhy zeleniny. Ľudia si často myslia, že zelenina obsahuje len malé alebo dokonca žiadne sacharidy, čo je omyl. Je potrebné kontrolovať ich množstvo.Odporúčame voliť ľahšie spôsoby úprav, ako sú varenie, dusenie na vode, parenie, prípadne pečenie na troške oleja. Porcie zvyšujte postupne.