Dávkovanie Express Diet

Diétny program dlhodobého zdravého chudnutia

Dlhodobé chudnutie Express Diet pozostáva zo 4 fáz. Je navrhnuté tak, aby bolo možné bezpečne dosiahnuť aj naozaj veľkých úbytkov hmotnosti.

1.fáza:

V priebehu prvých 21 dní konzumujete 4 jedlá Express Diet denne. Okrem toho v tejto fáze už nič iné nekonzumujete.

2. fáza:

V druhej fáze konzumujete 3 jedlá Express Diet denne a jedno jedlo pozostávajúce z povolených potravín.

3. fáza:

V tretej fáze konzumujete 2 jedlá Express Diet denne a 2 jedlá z už zmienených povolených surovín.

(Dĺžka 2. a 3. fázy záleží od požadovaného úbytku kilogramov, to znamená, že 3. fázu ukončíte po dosiahnutí požadovanej váhy.)

4. fáza:

Postupný prechod na normálnu stravu pre zabránenie jojo efektu. Konzumujete 1 jedlo Express Diet denne a 3 bežné jedlá, čo ale neznamená, že sa vrátite k zlým stravovacím návykom.

Tipy pre trvalo udržateľnú váhu

  • je veľmi dôležité osvojiť si stravovanie 4x denne pre správne fungovanie metabolizmu, ktorý potom spaľuje najviac prijatých kalórií,
  • uprednostňujte bielkoviny a zeleninu a pokúste sa znížiť príjem sacharidov (sladkosti a sladené nápoje na minimum, obmedziť príjem pečiva – aj celozrnného, zemiakov, cestovín, sladkého ovocia),
  • zmeňte spôsob prípravy jedál, vyhnite sa vyprážaniu a grilovaniu, uprednostňujte pečenie, dusenie, varenie na malom množstve oleja,
  • obmedzte príjem alkoholu,
  • zaraďte pravidelný pohyb 2-3x týždenne (rýchla chôdza, bicyklovanie, plávanie, pomalý beh, žiadny náročný šport nie je nutný),
  • snažte sa čo najviac vyhýbať priemyselne spracovaným potravinám (hotovým jedlám, konzervám…), najlepšie je pripravovať si pokrmy z čerstvých surovín.

Upozornenie

Pripravte sa na to, že s ubúdajúcimi kilogramami budú z tela odchádzať toxíny uložené v tukoch, tie potom môžu spôsobovať únavu, bolesti hlavy, kĺbov, prípadne iné sprievodné príznaky detoxikácie organizmu. Tomu je potrebné prispôsobiť intenzitu kĺbov.

Pitný režim

Dodržujte pitný režim 2-3 litre čistej vody, minerálnej vody, vody so šťavou z citróna alebo inej nekalorickej tekutiny denne, aby sa dobre odplavovali odpadové látky a nedošlo k prekysleniu organizmu. Do nápojov môžete pridať nekalorické sladidlo, odporúčame zdravé varianty ako stévia, alebo xylitol.